Måndag igen.

Jaa då har det varit måndag igen.
Vaknade av att Marcus ringde och sa att han blivit av med jobbet. Dom la tydligen ner avdelningen där han jobbade.
Så nu får han vara hemma och söka jobb. Men det är ju ganska positivt för nu får jag lite hjälp med Thea ibland.
Jaha..idag har vi haft tvättstugan och bara slappat.
Thea håller nog på att få tänder igen för nu är hon helt omöjlig. Plus att hon är väldigt trött som hon var i början när hon fick dom andra 2 tänderna.
Oj va stor hon är nu..herregud den 13 feb är hon ju 9 MÅNADER!!
Det finns en sak jag ser lite fram emot...eller faktiskt 2.
För om 2 veckor är det dop men denna gång för Theas kusin..och jag HOPPAS att en sak till händer ungefär då med :)
Igår satt jag och skulle skriva en jättefin dikt på dopkortet till Theas kusin och vad gör jag?? JAG SKRIVER FEL..så nu måste jag handla nytt kort och skriva om :/
Jaja..nu ska jag inte tråka ut er med utan nu ska vi mysa lite för Thea somnade precis i Marcus famn..ha en bra kväll kära läsare :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0