Segdag Fredag

Jaa då var det fredag igen. Idag blir det en seg dag men det förstod ni kanske med rubriken :P
Thea och jag håller nog oss inne idag tror jag..det är så jobbigt att dra ner vagnen för trappan och sen är det även så svårt att ta sig fram i snön. Marcus kommer ju ändå sen :)
Imorgon blir det först städning här hemma sen ska Marcus mamma ta Thea en liten stund så vi kan använda presentkortet som jag fick av Marcus. Så imorgon ska vi sola och bada :) Men usch nu kom jag på att jag inte har nån bikini..PANIK!!
Jag vet inte om vi till och med tar Gusto på vägen hem..för jag fick ju presentkort där med och det är 2 middagar kvar.
Nee nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen hitta på något med lilla fröken.
Ha en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0