Söndag

Då var det söndag igen. Imorgon börjar Marcus jobba. Vi ska även till bvc imorgon men jag bävar inför det. Thea blir helt hysterisk när hon är där..bara skriker och gråter. Då smärtar det i mammas hjärta :(
Vet inte vad jag ska hitta på resten av veckan..inte planerat det än..hihi.
Idag är Thea ganska knasig. Trött är hon men sova vill hon inte. Men till slut bara slocknar hon väl..haha.
För er som inte har mig på Facebook så skrev jag igår att vi fått en kamera av mina föräldrar. Så här kommer lite bilder :)
Thea mysar med sin farmor :)
Sen på kvällen hade vi mys när Thea hade somnat :) Så vi kollade på "Vägen ut" och åt popcorn.
Min glada tjej<3
Lagom när jag skrivit klart bara slängde sig Thea bakåt i Marcus knä och somnade :P <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0