Tisdag

Idag har vi inte gjort mycket. Thea sov till 10.10.
Det är skönt att bara slappa ibland faktiskt. Och idag är jag så yr också så jag vill inte göra något speciellt.
Marcus kommer hem om 3 timmar ungefär så Thea och jag får väl hitta på något så länge. Just nu springer hon omkring i gåstolen och försöker ta allt hon ser..så det gäller att ha koll :P
Var även på Bvc igår..och hon väger 8253 g. Vilket inte var så mycket sa dom så jag ska försöka ge henne mer mat istället för ersättning. Bara det att hon vägrar äta vanlig burkmat! Och även vanlig mosad!
Men det är bara att försöka!
Busungen imorse!
Dagens outfit!


Kommentarer
Sophie

Men vadå osminkad och inte ordninggjord? Du är ju jättefin! Stor kram!

2011-01-11 @ 16:54:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0