Tisdag..eller?

Ja jag blev ganska chockad när jag insåg att det var tisdag..jag hade gissat på onsdag :P
Tiden går verkligen sakta. Idag har Thea och jag bara varit hemma..jag var vaken det mesta av natten pga magvärk så jag ville bara vila.
Imorgon kommer min farmor och farfar hit..dom ringde och ville komma förbi och träffa Thea :)
Och på torsdag blir det Simhallen med Milla och Elias. Ska bli kul och se hur Thea reagerar där :)
Och på fredag har jag inte planerat nåt än men nåt gör vi väl :)
Sen på lördag blir det kalas för min kusin i Oskarshamn för hon fyllde 18 häromdan :)
Jag glömde ju skriva att hon idag ställde sig upp själv :)
Mammas stora tjej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0