Trettondagen

Jaha..igår va det trettondagsafton.
Gjorde inte så speciellt mycket. Vi tittade på Fredrikdalsteatern med Eva Rydberg. Jag har alltid älskat dom :P
Sen slappade vi bara.
Idag blir det Bio (Änglagård).
Mamma och pappa lovade att ha Thea under tiden så vi fick se den..och sen blir det middag hemma hos dom efteråt :)
Så glad över att jag har mina föräldrar..dom ställer alltid upp :)
Hoppas att tiden går fort så jag kan börja plugga eller nåt. Så vi kan ta ett lån till ett radhus eller annat. Vill gärna bo i ett sånt hus som dom bor i och det ligger bara på ca 1 miljon. Dock ingår ej vatten och el så det blir lite dyrare än hur vi bor nu så det får vi allt vänta med tills vi har råd :)
Nee nu ska jag hitta på något innan det är dags att göra sig i ordning :)
Byee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0