trött idag!!!

Då var det lördag igen..men eftersom jag glömt att blogga så skriver jag lite om dom andra dagarna..
I torsdags så hade Marcus mamma Thea en stund på dagen så vi fick vila lite..sen blev det middag hos dom :)
Igår (fredag) kom först Marcus farmor och farfar hit på lite kaffe sen blev det städ..eller Marcus städade nästan allt..
sen blev det Netto och Rusta och till sist en sväng på mamma och pappas jobb. Och sen hem och äta goood middag! Blev baconlindad fläskfilé med klyftpotatis. Och sen fredagsmys.
Idag blev det middag hos mamma och pappa..blev Wok med kyckling..och nu kom vi precis hem och jag är så grymt trött då jag nästan somnar här vid datan..men det får allt vänta ett par timmar! Kaffe hjälpte ju inte i alla fall!
Marcus håller just nu på att söva Thea lite så hon inte somnar för tidigt sen och vaknar igen efter en stund.
Efter det blir det väl lite mys och kolla på "I rymden finns inga känslor".
Ha en fortsatt trevlig kväll mina kära läsare :)
Taget idag! Mammas älskling <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0