Trött och ont i magen!

Usch för denna natt. Visst den var väl inte så farlig med Thea..men jag somnade efter 1 och sen vaknade Thea efter 3. Så där fick jag 2 timmars sömn. Och sen somnade hon strax innan 4 så hon var ju inte vaken länge..men jag var det!
Somnade äntligen runt halv 7 och vad händer? Thea vaknar vid 7. Så jaa..2 ½ timmas sömn inatt. Det var väldigt länge sen jag sov så lite nu. För Thea har i ungefär 3 veckor sovit hela natten.
Så nu kan jag nog verkligen säga att det är en tand. För såhär var det sist när tänderna precis skulle spricka upp.
Så nu har jag väl 2-3 veckor med nattvaknande.
Och magen som verkligen säger ifrån också! Har varit så mycket nu på sistonde så magen bara gör ont hela tiden.
Men men..bara att bita ihop. Nu ska jag ta mig lite kaffe så jag orkar med Thea.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0