Besök från Nässjö

Förlåt för min dåliga uppdatering. Men jag har varken orkat eller haft tid.
Vi har nämligen haft besök från Nässjö Tis-lör. Marcus kusin med familj har varit här så vi har haft fullt upp.
Men här kommer några bilder för att sammanfatta helgen.


Thea med sin 4-åriga kusin igår (söndag) hemma hos mamma och pappa.
Mammas älskling!

Idag har vi varit runt lite. Först hos Marcus pappa en sväng så dom fick umgås han och Thea :)
Sen Onoff som hade halva priset på allt men dom har tydligen sålt allt för det var stängt.
Sen Janne banan och handlade denna neranför!
Tror ni hon blev glad? Oja hon kan inte sluta vara där inne! Ett prinsesstält åt en prinsessa! <3
Föresten så har nog Thea vattkoppor. Hon fick 1 stor och 3 små prickar i pannan i torsdags. Men vi trodde det var myggbett. Men imorse hade hon 1 stor till på kinden. Plus att den stora i pannan är torkad. Så vi får väl se om det kommer fler. Vårdcentralen sa att vi skulle avvakta och se om fler kommer. Och om det inte försvinner så skulle vi komma in.
Fast det är svårt för oss som har vårat första barn att veta om det är vattkoppor eller ej. Tycker man borde få komma och kolla.
Jaja. Nu ska strax Thea sova. Dock verkar hon inte vilja det, fast hon behöver sömn för hon har 38,0 grader feber och är jätte grinig.
Jaja. Jag ska slita mig härifrån nu. Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0