Firande


God morgon. Klockan är 08.38 och min väckarklocka (Thea) ringde vid 08.20.
Igår var det firande för mig hemma hos mamma och pappa med släkten. Dom var snälla och hade kalaset där eftersom vi inte får plats hemma hos oss. Måste nästan hitta nåt större så hon slipper hålla i det nästa år. Jag bor ju trots allt inte hemma.
Fick hur som helst.
4 blommor. En liljabukett, En orkideé, och sen 2 andra jag inte kan namnen på.
Vinflaska..dock rött vin och det dricker jag inte :/
Sallasskål
Pengar.
Det var en bra dag och mamma hade gjort så mycket god mat. Synd att alla inte kom bara.
Och Thea hade roligt! Pappa åkte upp till biltema och handlade en barnpool så hon satt och plaskade där i 2 gånger. Och första gången blev jag helt dyngsur så jag fick låna kläder av mamma.
Mammas lilla hjärta! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0