Regn?

Jaa..det ser ut som om regnet hänger i luften. Men idag vill vi inte ha regn för vi ska åka ut till Marcus farmor och farfar i gunnebo.
Dom har inte träffat Thea på ett tag nu och vi har inte varit hos dom på ett tag heller.
Men vill inte ha regn då..vill kunna sitta i deras trädgård.
Tränat lite på morgonen nu också. Jag måste verkligen göra detta nu för att ändra vikten. Känns ganska dumt att ha 4 par jeans i garderoben men att bara kunna få upp dom till låren.
Tror det är stl 27 i dom. Antar att jag har 30-32 nu då.
Måste ju kunna ha jeansen i höst när Komvux börjar.
Men det ska nog gå.
Har redan gått ner 1½ kilo på bara några dar. Och då äter jag precis som vanligt bara i små portioner.
Det är ju så man ska göra. Äta vanligt men mindre. Så det ska fan gå detta :D
Nehe..nu får jag ta och slita mig från datorn och leka lite med Thea. Marcus ska väl vakna om 30 min eller så.
Vi har lite ärenden på stan innan bussen till gunnebo går :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0