Sjuka familjen.

Som jag skrev i lördags så började jag ju känna mig hängig. Och framåt kvällen hade jag så ont i halsen så Marcus fick ta med sig Thea på promenad till willys och handla isglass och halstabletter.
På söndagen mådde jag prima. Thea och jag gick upp tidigt och plockade och så.
Mådde hur bra som helst.
Idag? Jaa jag har ont i halsen, är täppt och snorig i näsan. Och känner mig helt borta.
Men Thea och jag är vakna i alla fall. Jag kan verkligen inte ligga och koppla av!
Hur mår Thea få kanske ni undrar?
Joo hon mår fortfarande inte bra hon heller. Men hon är inte hängig..inte vad som märks än i alla fall. Men täppt i näsan! Och hon hostar! Precis som mamman.
Men jag vill trotsa våran förkylning och gå ut i alla fall..jag kan inte sitta inne :(
Jag vill ju till bibloteket och låna en film (har letat överallt efter en film och den finns tydligen att låna på bibblan)
Och så vill jag hem till mamma och pappa. Dom har ju inte sett Thea sen i torsdags heller. Så dom vill nog träffa henne med!
Nehe mina läsare. Nu måste jag nog lägga mig ner en stund i soffan. Thea tittar så snällt på Händige Manny så man får passa på!
JUST DET!
Jag har glömt berätta en pinsam sak!
När vi var på willys igår så välte Thea 2 flaskor med soja! LAGOM pinsamt. Men dom blev inte sura..inte vad dom visade i alla fall. Men gud vad vi skämdes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0