Sol!

Nu var solen här igen...väldigt vilket konstigt väder det är!
Igår vet jag inte vad det var med Thea..var nog varmt i hennes rum.
Hon sövdes runt 19.40..och vaknade ca 30-40 min senare. Så Marcus sövde om henne.
Sen vid 21.30 började hon gnälla lite i rummet men somnade om..samma sak hände vid 22.10.
Sen vid 22.30 vaknade hon helt! Hon bara började skrika. Så jag gick in och försökte söva om henne men det gick inte..så Marcus tog över..vilket var tur för jag var så trött. Sen runt 0.00 somnade hon om. Och sov till 9.00 imorse :)
Hon har blivit så underbar när man kommer in på morgonen..man får puss efter puss efter puss! <3
Plus att när hon ger en nåt och man säger Tack så försöker hon säga samma sak :)
Och hon har börjat säga Katt :)
Gud va tiden går!!
Min älskade lilla plutta! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0