Trött men glad :)

Som ni nog förstår med rubriken så är jag trött!
Kunde verkligen inte somna inatt så jag somnade nog runt 4.00. Och vid 07.30 ringde min väckarklocka (Thea)
Men men. Jag är inte ledsen över den lilla sömnen. Jag har redan gett Thea frukost (men det är ju en självklarhet)
och diskat och plockat här hemma. Och sambon, jaa han sover. Han får sova 30 min till sen går jag in och hoppar på honom!
Idag vet jag inte vad vi hittar på. Men vi går nog troligtvis ut. Fast först måste vi till apoteket då och handla ny solkräm till Thea.
Och jag skulle behöva nytt smink. Får nog bli stan idag :)
Nee nu ska jag ta mig en sopp kaffe och ta det lungt!
Ha en varm och skön dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0