Födelsedagen!

Hej mina läsare. Förlåt för att jag ej uppdaterat sen 22 juni..men har inte haft orken :P
Min födelsedag blev en underbar dag!
Vaknade somvanligt av Thea men då gick Marcus upp och fixade frukost vid matbordet (som var så ljuvligt gott)
Då fick jag också mina presenter av honom och Thea. Få se om jag kommer ihåg nu..är ju några dar sen haha..
Jag fick..
STORA röda rosor!
Ansiktmask och fotskrubb.
2 korsordstidningar (Jag älskar att lösa korsord..haha)
Aloe vera handcreme.
Mp4 spelare eftersom jag ska börja cykla "ganska" långa sträckor.
Ett Världens bästa mamma nattlinne (Av Thea)
Så..det var nog allt..men jag har säkert missat nåt.
Sen så gjorde vi oss iordning och sen bara tog det lugnt till 17-tiden. Då åkte vi bort med Thea till Marcus mamma så vi kunde vara lite själva och bara ta det lugnt. Men eftersom bussen vi skulle ta hem var inställd så kom vi ju hem strax efter 18..och dom lämnade henne igen vid 19.30..så det blev ju inte så jätte länge i alla fall.
Och i lördags 25/6 så var Marcus mamma och hela gänget som var den veckan här och firade.
Och glömsk som jag är kommer jag knappt ihåg det.
Men fick i alla fall..
Rosa och gula rosor.
Ett set med badolja m.m
En "brickaram" (En bricka som man har kort i)
Påfyllning till kontantkortet
100 kr
En till korsordstidning (Nu har jag mycket att lösa!)
Lösnaglar
Som jag skrev på förra..jag har säkert missat nåt nu!
Och på lördag 2/7 blir det kalas hemma hos mamma och pappa med övriga släkten!
Så snällt av mamma som låter mig få ha kalaset där eftersom vi inte får plats med alla..får försöka hitta något större till nästa år.
Jaa...nu har jag skrivit av mig lite. Nån dag nu kommer även bilder från midsommar..som firades i Kristdala! Men dom bilderna kommer såfort min kusin skickat dom..sega personen..haha!
Jaa..hoppas ni inte varit sura pga den dåligt uppdateringen!
Nu ska jag gå och väcka Marcus för det går inte att sova när det är såhär fint väder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0