Fredag!

Denna kväll är jag trött. Eller hela familjen är nog trötta.
Vid 13 idag gick vi till willys. Sen hem igen för att vi glömde nyckeln till ylva. Sen hem till marcus pappa där det bjöds på flintastek, potatisgratäng och till efterrätt jordgubbsglass! Mums.
Sen gick vi ner till ylva för att se till katterna. Vi skulle tagit bussen men missade den PRECIS! Så trots att benen gav vika så gick vi. Sen åkte vi hem..nu är vi väldigt trötta..fast Thea vägrar somna i alla fall. Vi som tänkte se "Mannen under trappan" Den ska ju tydligen vara lång..men får hoppas hon somnar snart.
Jag ska strax hoppa in i duschen och sen ta på mig mjukiskläder för jag har sån huvudvärk så jag snart blir tokig.
Ni har föresten blivit väldigt dåliga på att kommentera!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0