Just one week left!

Som rubriken kanske avslöjar är det bara en vecka kvar..ni kanske undrar till vad?
Joo min 20-årsdag! Kan inte fatta att jag är 20? Tyckte nyligen jag fyllde 18? Fast det har ju hänt en hel del sen dess!
Bara 3-4 månader efter att jag fyllt 18 fick jag ju reda på att jag väntade min lilla gullunge. Så ni kanske förstår varför tiden gått så fort.
Får väl se vad den dagen har att erbjuda. Enligt Marcus har han planerat den..lite vet jag ju dock.
Jaja..denna dagen bara sakta ta slut. Thea ska sövas om ca 3 timmar. Marcus är just nu och handlar.
Ylva och Emelie var här förut efter att Emelie slutat. Så nu är Thea trött efter allt bus!
Kanske skulle äta lite mat med? Bara fikat idag...hoppsan!
Just det..min brorson blir hela 4 år idag med! Herregud vad tiden går fort..tyckte nyss han var 2! Fasters stora kille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0