Ny design och nya kläder.

Jaha..då har jag bytt designen på bloggen igen..jag nöjer mig aldrig med den jag har :P
Idag gick jag på stan med mamma och storebror..sambo och dotter stannade hemma :)
Mamma köpte kläder till mig eftersom jag fyller år på torsdag...enklare så.
Så nu har man en massa fina nya kläder :) Tack min älskade mamma ♥
Jag hade väldig tur med..regnet började ca 10 min efter att jag kommit hem..puuh!
Var nyss borta på Willys med..och precis när jag kommit in i affären går strömmen! Men som tur var så var den bara borta i ca 4-5 min :)
Jaha..vad gör man nu? Thea vill inte somna..och klockan är 21.20! Jobbigt när hon sover hon dagarna för då kan hon inte sova på kvällen!
Hoppas på att hon tröttnar snart och slocknar. Då blir det andra Johan Falk filmen för oss innan vi kryper ner under ett varmt täcke..eller..kan ju krypa ner under täcke i soffan..jaa det gör jag..gosar ner mig under täcket till filmen..smart jag är!
Thea utvecklas väldigt bra föresten. Hon bara springer och springer fram!!! Och börjar prata mer så man nästan förstår vad hon vill säga...gud så underbart!
Nehe..nog pratat.
Ha en underbar kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0