Saccosäck!

Denna fick Thea av Marcus och mig igår :)


Idag är Thea och jag ensamma hemma..Marcus är och hjälper någon.
Jag har nyss diskat och Thea har fått gröt.
Vi får väl se vad vi hittar på denna dag. Fast han kommer ju runt 16 igen så vi hinner inte med så mycket.
Köpte också ett par skor igår..så vi får väl se hur jag går i dom. Men jag har sån otur med skor så dom är väl säkert inte bra. Dom kan vara perfekta i butiken men sen när jag väl går så gör det ont. Jag har konstiga fötter!
Thea sov föresten jätte bra i natt. När hon inte sover på dan (som hon knappt gör alls längre) så brukar hon vakna 30-45 min efter att man sövt för natten. Men vaknar bara och somnar om i famnen..igår gjorde hon inget! Hon somnade vid 19.45 och sov till 8.00 imorse! Knasigt egentligen att hon inte kan sova på dan. Men gör hon det så somnar hon runt 22.30 på kvällen. Sömnen på dan förstör för henne!
Jaja..nu ska vi busa och mysa lite med varandra..vi har ju trots allt Mor och dotter dag idag :)
JUST DET! Thea har börjat pussas! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0