Utedag!

Äntligen Hemma! Idag har varit en ute dag! Vid halv 11 traskade vi till bussen. Gick av vid jura och gick till biltema..där det handlades saker till cykel..och även en gosekatt som Thea fick tag på :) Sen blev det Sibylla och handla varsin sallad som vi senare åt på mamma och pappas jobb. Och där var även farmor och farfar så dom fick gosa lite med Thea.
Sen traskade vi ner till peru för att ta bussen hem (Hade ont i benen) och påvägen ner somnade Thea. Så vi passade på att gå till ÖoB innan vi gick hem. Fast hon vaknade på ÖoB :)
Sen gick vi hem i ca 2 timmar så Marcus kunde styra med cykeln och jag kunde ge Thea mat och så.
Sen åkte vi bort till långrevet vid ca 17-17,30 för att mata kissarna (Vi är kattvakt i 1 vecka).
Så passade vi på att hämta stolarna som vi handlat av Milla med :)
Nu är vi äntligen hemma och jag har GRYMT ont i fötterna. Mina skor ska man inte gå länge i.
Thea somnade precis också..YEY hon somnade TIDIGT för en gångs skull!
Ska fixa något att äta..så hungrig.
Ha en fortsatt trevlig kväll. Det ska jag ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0