God morgon...igen

Då var det morgon. Fast jag var ju uppe redan vid halv 4 för att Thea ville vakna. Hon somnade äntligen om vid 04.55 men sen tog det mig ca 1 timma att lyckas somna..och tror ni inte att hon vaknade runt 7? Blev inte mycket sömn för mig.
Men men så är det.
Igår gjorde vi inte så speciellt mycket. Vi gick bort till willys en sväng bara..var ju inget speciellt bra väder.
Men som ni nog redan märkt är det inte det idag heller. Men det blir en inne dag idag i alla fall för min farmor och farfar kommer hit en sväng sen och hälsar på. Och sen i eftermiddag kommer en person och kollar på den gamla vagnen :)
Men först ska Thea äta frukost och jag ska ta mig kaffe eller te.
Ha en bra dag!
Vilken busunge jag har. Tar ut ena armen och tar ut den där uppe :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0