Hemmadag.

Idag som ni kanske förstår med rubriken har vi bara varit hemma.
Solen var ju framme men sen blev det så mulet och började blåsa så vi tänkte att vi skulle stanna hemma denna dag istället :)
Thea sov föresten nästan 2 timmar förut...hon måste verkligen varit trött? Hon sover ungefär 1 timma vid lunchtid och sen IBLAND 1 timma senare på eftermiddagen. Fast hon kanske inte behöver lika mycket sömn längre om dagarna? Jag vet inte..det är ju första barnet så man är ingen expert :P
Hur som helst..nu sover hon så vi ska snart äta lite och kolla på något :P
Joo just det..jag glömde skriva att jag fick en knytnäve i ögat..gjorde lagom ont :P
Men lilla älsklingen vet ju inte att det är fel så man kan ju inte bli arg :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0