Linser och längtan efter bebismage!

Dagen började med att Thea vaknade vid 7 och satt upp i sängen och grät..troligtvis en mardröm.
Emelie och Ylva kom hit efter att dom varit på möte..så dom busade lite med Thea och sen tog dom även med henne hem så vi kunde gå till Synsam utan henne för hon hade bara blivit sur över att sitta där.
Så nu har jag ju äntligen linser igen. Kan verkligen förstå varför jag haft ont i huvudet. För när jag kollade på en skärm där med glasögonen såg jag suddigt..men så fort linserna satt i så såg jag ALLT! Så nu slipper jag dom dumma glasögonen :D
Sen åkte vi till Ylva för att hämta lilla älsklingen och sen vidare till mamma och pappa..dock blev det inte så jätte länge hos dom för vi kom dit så sent..men vi åker dit i helgen så dom får gosa med henne! :)
Och nu somnade visst Thea här så nu ska vi titta på Psalm 21...den nya svenska skräckfilmen med Jonas Malmsjö :)
Tagen i söndagskväll :) Mammas mysunge <3
Usch vad jag saknar att vara gravid faktiskt. Att känna henne ligga där inne och sparka..att ha den där underbara magen som man ligger och stryker handen över. Men det får vänta! Jag vill att Thea är minst 3-4 år innan hon får ett syskon. Skulle aldrig klara två små samtidigt.
Kanske skulle bli surrogatmamma? Haha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0