Mammas lilla älskling.

Som sagt igår skulle vi titta på Psalm 21 och började ju se den direkt när Thea somnat. Så vi hann se a 1½ timma sen vaknade Thea. Så jag gick in och tog upp henne..och direkt när jag gjort det så spydde hon. Ni kanske tänker "Men vadå? Alla barn spyr?"
Men nu är det så att Thea spyr aldrig..och jag menar verkligen ALDRIG. Bara om hon inte mår så bra.
Hur som helst..så det blev att duscha av lilla fröken och ta på henne ny pyjamas. Men hon somnade fort. OCH vaknade. 15 min senare vaknade hon igen. Precis när vi hade stängt av tv:n och skulle hoppa i säng. Så Marcus satte sig med henne i v-rummet och jag kröp under täcket för att jag hade så ont i handleden..så jag kunde ju inte hjälpa till i alla fall. Men han kom snabbt och la sig för lilla fröken var trött så hon somnade om igen.
Och vi somnade ganska fort vi med!
Tur att lilla älsklingen inte spyr idag för det smärtar i min kropp när hon inte mår bra! <3
Taget nån gång i jul! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0