Mat och våfflor!

Idag har vi varit hos mamma och pappa. Blev att äta köttgryta och även äta våfflor! MUMS.
Och jag följde även med Marcus när han övningskörde och han kör VÄLDIGT bra för att bara vara 4:de gången. Åkte ut till Gunnebo och tillbaka och sen även inne i stan. Och Thea hade det roligt hos sin mormor och morfar under tiden :)
Nu är vi hemma igen och Thea ska sova om ca 1 ½ timme. Får försöka hålla henne vaken tills dess för igår sövde vi henne vid 20.20 och sen vaknade hon vid halv 3 inatt och var vaken i 1 timma. Så det går verkligen inte att söva henne tidigare.
Förövrigt så har hon blivit väldigt duktig på att stå upp. Men en sak som hon inte verkar bli bättre på det är att äta. Hon vill verkligen inte ha nån redig mat. Hon vill helst bara ha gröt och välling. Men enligt BM så går hon ju upp som hon ska så det gör ju inget. Men hon borde äta mat. Får försöka tvinga henne så gott det går. Mamma köpte frikadeller till henne så jag får göra lite makaroner eller potatismos imorgon till det!
Nej nu ska jag vara social med min familj lite.
Ha en bra kväll!

Älskar dig min snutta! (Taget igår)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0