Men för livet?

Då och då får jag en sån smärta i handleden på den sidan jag opererade. Kan det vara något som blev efter att jag opererade? Dom sa ju att om man belastade handen för mycket innan det var helt okej kunde något sånt här hända.
Jag vill inte ha ont i handleden hela mitt liv bara för att jag råkade skära av en sena :(
Det kommer oftast efter att jag kört barnvagnen för då viker jag ju upp handleden. Har haft det sen i vintras ungefär (när dom friskförklarade mig)
Hoppas verkligen inte att det är något jag får leva med. Kanske borde ringa upp till linköpings universitetssjukhus och höra? I alla fall ringa arbetsterapeuten?
Idag har i alla fall Thea och jag varit med Camilla och Elias ute på Busfrö-nytt och bytt. Fyndade en hängselklänning och ett par skor till Thea.
Sen åkte vi till Emelie och fikade lite och sen var det tänkt att vi skulle ner till mamma och pappa men Thea somnade på vägen så vi tog bussen hem istället för det är ju inget kul för mamma och pappa om Thea sover. Så vi åker nog kanske dit imorgon istället :)
Imorgon ska jag ju föresten till Synsam för en synundersökning och även beställa nya linser. Så kan jag ha solglasögon på mig i sommar :P
Nej nu somnade Thea så nu ska jag vara social med min sambo. Skriver väl kanske ett inlägg i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0