Ny bloggdesign.

Som i kanske märker har jag bytt design och bild på Headern :)
Fast det där "Allmänt" mitt i bilden på Marcus och mig får jag inte bort?
Förövrigt har jag nu hittat ett nytt program Thea tycker om...nämligen PINGU!
Hon sitter så stilla i sin mammas famn och tittar och pratar med tv:n.
Vi har ju nämligen fått Boomerang på tvutbudet..inte vet jag varför..men det finns. Så igår kväll tittade jag på Looney Tunes och annat roligt man inte sett på längre :P
Idag blir det hur som helst banken och sen tar vi nog en sväng till mamma och pappas jobb och hälsar på..man måste ju vara ute nu när det är så fint väder :)
Och såhär knasig är Thea idag :) <3
Hon börjar nog bli lite trött tror jag allt eftersom hon bara la sig på min fot :P

Ha en trevlig dag alla läsare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0