Ny vecka och även 2 nya saker provade!

Då var det måndag igen..och min snälla sambo lät mig få ca 1½ timmes sovmorgon..fast jag känner mig inte mindre trött för det.
Gick ju hur som helst upp och möter först en glad dotter som snabbt blev en sur dotter. Så hon fick sig lite välling sen sov hon ett tag.
Och då passade jag på att ringa Synsam och beställa tid för synundersökning så jag vet om min syn förändrats innan jag beställer nya linser.
Sen vaknade dottern som då var jätte glad igen. Så vi traskade bort till willys med den "nya" vagnen.
Och där provade vi självscanningen som faktiskt var ganska enkelt :P
Nu har vi precis ätit och idag tar vi en filmdag :)
Imorgon ska Thea och jag möta Camilla och Elias på en liten fika!


Kommentarer
Emelie

Thea är väldigt söt :)

2011-03-07 @ 16:15:45
URL: http://mlij.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0