OBS! Känsliga personer ska EJ läsa detta!!!

Haha jag bara måste dela med mig av detta för det har verkligen aldrig hänt innan.
Thea åt Köttfärssås idag. Och för er som brukar läsa vet ju att hon nästan aldrig villa äta annat än Gröt och välling.
Men hur som helst så åt hon ju det idag. Men man märker att hennes mage inte är van för hon bajsade nyss och det såg precis likadant ut och luktade Köttfärssås :P
Har aldrig varit med om att bajset luktar som det man ätit...haha.
Nu tänker nog många: "Vadå det är väl inte roligt?"
Men det var det faktiskt för det luktade VERKLIGEN likadant och Thea bara låg där och va jätte glad när jag bytte på henne.
Mammas lilla älskling <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0