Ork..nej.

Oj oj jag har verkligen inte orkat blogga på länge känner jag. Men hur som helst:
Igår (fredag) var vi bara hemma..vädret var ju inte det bästa. Så min farmor och farfar kom hit en sväng och fikade. Och farmor hade även med sig en hårfärg som hon ej skulle använda så vi får väl se hur jag blir i den.
Och sen bara vilade vi resten av dagen för både Jag, Marcus och Thea var trötta.
Idag hade jag namnsdag..grattis mig :P
Vi tog det ganska lugnt på morgonen idag..jag har ju bara sovit 2 timmar också natten till idag så jag var inte Tipp topp!
Sen runt 12 gick vi bort till willys och handla lite som behövdes..alltid nåt som tar slut. Och självscanningen är verkligen underbar för man packar ju allt i affären sen bara betalar man..så smidigt.
Sen så gick vi ju hem och fixade lite att äta. Och sen har vi bara myst hela eftermiddagen.
Vet att vi borde varit ute mer när det var så bra väder men som sagt...jag sov inte mycket alls så jag ville bara slappa idag. Och det märks ju att jag inte sovit bra..för klockan är 21.39 och jag verkligen FÖRSÖKER hålla ögonen öppna. Händer aldrig annars för så brukar det bli runt 00.00.
Jaja..nu har i alla fall Thea somnat och vi ska väl kolla lite på tv innan det blir att inta sängen.
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0