Pengar, ny kofta och nytt löfte!

Jaa vi var ju då på Stadshotellet där Smsguld var idag!
Och jag blev faktiskt förvånad över hur mycket jag fick :O
Jag hade bara 2 ringar i Vittguld och ett guldarmband och fick mer än vad jag trodde!
Sen var vi och hämtade ut min kofta som jag vann på tradera. Och den var PERFEKT!
Och till sist Kvantum. Där fanns några som ville att folk ska bli blodgivare..och jag har faktiskt funderat över det i 2-3 år. Och jag vill faktiskt ge blod! Tänk att man kan rädda en persons liv bara genom att ge lite av ens blod! Ska även fixa sånt där kort om Organdonator. Allt utom ögon och hud ska dom få ta ifrån mig om något händer!
Känner att jag vill hjälpa folk som behöver det!
Så jag har bestämt mig nu att innan jag fyller 20 år (3 månader kvar) så ska jag skänka blod och fixa med donatorkort!
Till något helt annat nu.
Marcus håller på och söver lilla älsklingen nu..och det låter som om hon håller på och somnar..sen vet jag inte vad vi gör innan vi beger oss till sängen för att (förhoppningsvis) få en god natts sömn.
Har ju börjat vakna hela nätterna och även vakna INNAN Thea. Nåt som beskymrar mig??
Nej nej nu har jag skrivit för mycket..jag sätter mig och spelar lite på http://www.king.com/ istället :P
Carpe Diem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0