Present!

Dagen började med att Thea vaknade vid strax innan 9 och vi orkade väl egentligen inte gå upp. Men efter en kopp kaffe så piggnade jag till och sen var det dags att göra sig iordning. Vid 10.15 mötte Thea och jag Emily vid Komvux och sen blev det stan för att handla present till Marcus :)
Blev väl kanske ingen rolig present men jag visste inte vad jag skulle handla så det blev sånt han behöver :P
När vi kom hem fick Thea lite välling så nu sover hon och har gjort en stund.
Senare blir det att gå ut igen och posta min mobil som vi sålt :)
Nee nu ska jag ta en kopp kaffe tror jag..börjar bli trött :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0