Sammanfattning av helgen!

Jag har tyvärr inte orkat blogga något i helgen så här kommer en sammanfattning.
Fredag:
Bvc klockan 11.30..och allt gick jätte bra.
Vikt: 9200 g
Längd: 72 cm
Huvud: 44,5
Sen gick vi upp till mamma och pappas jobb och hälsade på lite och kom med muffins till dom.
Sen rusta och karlssons och sen hem.
Sen bara tog vi det lugnt hela kvällen och tittade på "Yogi bear" och "Dinner for Schmucks"
Lördag:
Vi var faktiskt bara hemma i lördags. Jag hade så ont i magen så vi tog en slappardag med filmer och mys.
Söndag:
Thea och jag åkte till mamma och pappa och hälsade på lite.
Och när vi åkte hem somnade hon i bilen och sov sen i 1½ timma hemma :P
Fast hon hade ju inte sovit nåt innan och då var ju klockan 16 så hon var ju verkligen trött.
Sen en stund efter att hon vaknat gick vi bort till willys lite snabbt.
Och sen blev det lite mys även denna kväll.
Joo jag hällde ut en massa kaffe i köket med. (Inte meningen)
Ja vi gjorde inte så mycket i helgen som ni kanske märker...haha.



Hon är helt inne i tv:n när det är Playhousedisney!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0