Shoppingdag med mamma.

Vid strax efter halv 3 åkte Marcus och Rolle till linköping för Handledarkursen.
Vid halv 5 mötte Thea och jag mamma på stan för att handla lite.
Så jag köpte:
En lilarandig body (Thea)
En rosa kortärmad body (Thea)
En rosa långärmad body (Thea)
Ett par rosa byxor (Thea)
Nya solglasögon. (Dom andra är fulla med repor på glaset)
Mamma köpte:
En ny vårjacka till mig
Ett par nya skor till mig
Tack mamma! <3

Sen följde vi med dom hem en stund för vi ville inte sitta hemma själva.
Och nyss (21.36) somnade Thea äntligen i min famn efter mycket sjungandes av vaggvisor då hon inte ville ha mer välling än vad hon redan ätit.
Och nu kommer nog Marcus hem strax så då ska vi nog kanske krypa ner för jag vet inte om jag orkar sitta uppe något :P
Det blev ingen bra bild men såhär såg Thea ut igår när vi skulle ut på promenad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0