Söndag = sista firandet?

Glömde lägga in ett inlägg igår..Eller jag var för trött. Trots att jag var helt nykter kände jag mig onykter pga sömnbrist!
Igår blev det först firande med Marcus pappa och hans farmor och farfar.
Sen på eftermiddagen kom hans mamma och alla syskon. Så Thea var ganska trött igår efter alla besök :P
Idag kommer Mamma, Pappa och Rikard på mat och sen i eftermiddag kommer min äldsta bror med hans familj på fika :)
Fullt upp hela den här helgen..haha.
Men idag vaknade vi lite tidigare så vi behöver inte stressa som igår :P
Nej nu ska jag ta lite kaffe så man kommer igång och kan börja fixa innan folket kommer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0