Stan.

Hemkommen från stan nu.
Blev McDonalds med Ylva, Emelie, Johannes, Jonte, Marcus och såklart Thea :)
Köpte även en ny BH för att alla andra är för små.
Men nu är vi hemma igen och Thea har precis ätit sin kvällsgröt.
Och jag har även fått hem Saltön säsong 3 som jag beställt. Kostade bara 89 kr så det var inte så farligt.
Hittade även en Mascara som jag köpt i början av vintern. Den låg högt upp i badrumsskåpet. Väldigt bra eftersom min andra mascara är slut :P
Nu ska vi bara ta det lite lungt och hitta på något innan det är dags för lill tjejen att sova om ca 2 timmar :)
Ha en bra kväll!



Såhär blev det för lilla fröken runt 13 tiden idag. Hon var verkligen trött!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0