Tidig morgon.

Då var det tisdag..igen. Veckorna går verkligen fort numera.
Tidig morgon blev det idag. Vaknade vid halv 7 av alarmet som sa till mig att gå ner och hämta tvätten. När jag kom upp igen så satt Thea och lekte i sängen. Så det var ju bara att gå upp.
Idag ska Thea och jag träffa Camilla och Elias och gå ut till Busfrö-Nytt och bytt. Sen kanske ta en fika på stan :)
Men först ska jag dricka upp mitt kaffe och sen göra mig och Thea klara. Hoppas på att hon sover och äter som hon ska innan vi går bara..för annars har jag en sur dotter i vagnen..och då kan vi nästan gå hem igen för hon hatar att sitta i vagnen :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0