Tidigare morgon än vanligt.

Nu är Thea och jag vakna. Thea väckte mig vid 7 och jag väckte Marcus...men han vägrade gå upp.
Så Thea och jag sitter och tittar på Playhouse disney nu :)
Idag får dagen avgöra vad vi ska göra. Skulle nog helst bara vilja ligga inne idag tror jag....haha.
När Marcus vaknar blir det i alla fall att betala det där tråkiga som kommer varje månad. Räkningar.
Skulle föresten vilja flytta härifrån..bort från detta hus.
Denna vecka/helg var nästan droppen. Det är förmycket skumt och för mycket fester. Inget bra hus för Thea tycker jag.
Om man bara hade råd med nåt bättre. Men det kommer väl om några år.



Såhär ser morgonen ut hos oss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0