Dålig uppdatering!

Hej mina läsare.
Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har verkligen inte orkat.
Theas 7:de och 8:de tand håller på att komma..så hon är verkligen sur och så nu. Vill knappt äta eller sova..helt bestämd.
Här kommer lite bilder från veckan..dock är det mesta från igår.
Det dåliga vädret har hållt oss inne mest av veckan..då vi inte hittar regnskyddet till vagnen.
Thea och jag lekte lite med Theas kusin Naomi.
Thea fick sina första hårspännen av sin mormor och morfar :)
Fixade till mina naglar lite. Dock ser handen helt konstig ut på bilden...haha.
Och idag är det ju fredag..så det blir fredagsmys ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0