Dumma söndagsmorgon!

Vaknar med ögon som ej går att öppna..får lite smått panik. Sen inser jag att ögonen är täckta av nån gegga? Fick i alla fall upp ögonen till slut. Men såg suddigt ca 1 timma efter.
Sen kom nästa. Illamående, yrsel och nu magvärk. Vad är detta? Jag vill inte må dåligt när vädret är tipp topp ute!
Får hoppas att det blir bättre framåt dagen så vi kan ge oss ut i eftermiddag i alla fall.
Hur som helst..Marcus sover fortfarande...han sa att han också mår illa..(hmm maten igår kanske?)
Och Thea tittar på Teletubbies och skiftar mellan glad och sur...haha.
Ska försöka få i mig lite kaffe så man kommer igång..och hoppas på att M går upp snart.
Åhh..tänk att denna lilla filur blir 1 år på fredag. Att tiden gått så fort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0