Hej hopp

Inte skrivit på några dar så här kommer en sammanfattning.
Torsdag: Loppis på Långrevsgatan. Vi var med och sålde filmerna Marcus hade på caféet. Han sålde 81 filmer :D
Fredag: Jag var på gymnasiet och hämtade betygen och sen gick till komvux för att lämna in ansökan. Så i höst ska jag läsa Svenska B, Engelska B, Matte A (Eftersom jag fick IG) och Religon A. Kommer bli ganska slappt schema..inget på fredagar kommer jag ha..men fullt på tisdagar.
Idag: Stan och kollade runt lite på "marknaden". Handlade en ny BH på lindex och sen munkar på torget.
Sen gick vi hem och fixade mat och sövade Thea..egentligen senare än när hon skulle somnat men hon vägrade sova innnan..så vi får se hur det går nu vid kvällssövningen.
Vi har föresten köpt nytt matsalsbord idag med.
Väldigt snyggt blev det!



Vi ska snart se på "Maria Wern- Alla dom stillsamma döda" med :)
Hoppas alla får en bra kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0