Lämna blod

Hej alla läsare. Ursäkta för den dåliga uppdateringen.
Igår ringde dom från blodcentralen och sa att jag är godkänd som Blodgivare..men det trodde jag faktiskt inte eftersom jag så ofta är yr. Men tydligen är blodet helt godkänt.
Så nästa torsdag ska jag lämna lite blod..kul att kunna hjälpa till :)
Men jag måste nog ringa läkaren..och be dom ta andra prov än bara blodet då eftersom jag är helt svimfärdig och illamående idag. Står jag upp så snurrar hela rummet och jag faller nästan ihop..och det vill jag inte!!
Så trött på detta nu..det har varit sen förlossningen ungefär..alltså 1 år! men dom säger bara att dom inte hittar något fel..att jag bara inbillar mig?? vadå inbillar mig? Tror dom att jag skulle gå till dom om jag inte tror att det är något allvarligt? Jävla läkare..men västerviks sjukhus är såhär. Många som fått fel diagnos och sen har det varit allvarligt..tro mig...jag vet!
Hur som helst..ikväll blir det att gå till Långrevet för det är lite tillställning där..loppis och annat roligt :) Hoppas på att jag mår bättre då!
Nu ska jag fortsätta att kolla klart på Pingu med lilla älsklingen :)
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0