Mysig morgon

Idag blev det mysig MorOchDotter-frukost. Pappan åkte iväg med sin mamma för att hjälpa dom. Så vi fick en liten mysig morgon för oss själva.
Nu har jag hunnit duscha, diska och plockat. Och Marcus har bara varit borta i 1½ timma.
Thea sitter just nu och tittar på pingu och dricker lite saft..som strax verkar vara slut..det gick snabbt!
Jag glömde ju föresten skriva igår. Blodgivningen gick jätte bra. Dom tog ut ca ½ liter. Tog bara 5 min. Sen fick jag 3 par strumpor :P
Nu ringde precis Marcus..ska tydligen äta gratäng idag..blir gott :)
Gick föresten igenom massa bilder häromdan.
Hittade bland annat denna bild..tycker jag är lik nån men kommer inte på vem!

(Taget 2008)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0