Snabbt inlägg.

Här kommer ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Igår var vi ju på bvc..så Thea vaccinerades och vägdes och mättes.
Vikt: 9620 g (upp 400g)
Längd: 74 cm (2 cm till)
Hof: 45 cm (44,5)
Men usch vad jag hatar när vi ska dit. Thea blir alltid lika ledsen..inte bara över vaccinet utan över att vara där. Hon gillar inte att folk håller på med henne när hon inte känner dom. Men så fort vi lämnat rummet var hon glad igen.
Sen gick vi upp till mamma och pappas jobb och satte oss och tog det lite lungt. Sen coop och sen hem.
Idag var Thea och jag ute och gick i 45 min med Emelie. Men jag valde helt fel skor! Så nu har jag sår på hälarna och lilltårna! AJJJJ
Förövrigt har jag stor stress och panik över att vi knappt kommer få några pengar. Marcus har tagit ut alla sina "högsta" pengar på FK så vi kommer endast få 4000. Hoppas verkligen att nån ringer om jobb..både till mig och Marcus! För just nu går jag bara med ont i magen och känner sån panik i hela kroppen!
Jaja..Thea sover i alla fall..och Marcus ligger redan i sängen..borde lägga mig jag med.
God natt alla läsare.
Mamma älskar dig så mycket gumman ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0