Söndag

Då börjar söndagen lida mot sitt slut.
Idag har det varit innedag för oss..det har blåsigt så mycket. Och vi behövde ändå plocka in tvätt och lite :)
Thea har varit en sån busunge idag..jätte glad och busig :) Hon åt även burkmat från 1 år idag..spagetti och köttfärssås. Bara jag gjorde spagettin lite mindre så gick det..duktiga tjeja :D
Sen kom Ylva, Rolle och Emelie hit en sväng..busade lite med Thea..bra att dom tröttade ut henne hehe.
Strax innan sövning kom även Emma Lindholm in en sväng..lite pratstund.
Nu sover Thea och vi ska snart gå in och lägga oss med. Imorgon blir det nog att gå till mamma och pappas jobb..har ju inte träffat dom sen torsdags så dom måste få sig en dos av Thea..och Thea en dos av dom :)
På tal om mamma..
Här är jag och min älskade mamma på min brors bröllop. Måste påpeka att Thea föddes ca 2 månader innan så det är därför jag ser lite stor ut :P
Jag och sambon på bröllopet. Den dagen var varm...som ni kanske ser :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0