Trött mamma.

Idag är jag en trött mamma. Trots att Marcus lät mig sova till 10 så är jag helt slut.
Vid 13.45 bestämdes det att Thea och jag skulle masa oss ner till ÖF för att träffa Milla och Elias. Så mycket stress och 45 min senare var vi där!
Dock blev det inte länge då vi skulle till mamma och möta henne när hon slutade. Men lite hann gullungarna leka :)
Sen fick jag och Thea sällskap av dom så det blev mycket prat..det behövs att prata med nån annan ibland.
Vid mammas jobb var även farmor och farfar så dom passade på att gosa med lilla solstrålen..och farmor bara älskar Theas ansikte..det märks för hon kommenterar det varje gång :)
Sen begav vi oss hem till mamma och pappa..och där busade Thea till MAX..hon var verkligen en busunge och gjorde sin stackars morbror helt slut :)
Nu är vi hemma och Thea sover. Har ju skrivit att hon varit ganska svår att sövas nu ett tag men jag fick henne allt att sova vid 20.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0