Dagen efter

God morgon.
Nej jag är inte bakfull eller mår dåligt. Drack inte mycket alls, höll mig till cola och vatten.
Men trevligt hade vi, mycket prat och skratt.
Och Thea?
Jo hon hade det suveränt. Hon var inte ledsen alls över att inte ha sina föräldrar hemma. Hon hade det kanon med sin mormor och morfar. Dock somnade hon sent, men jag tror att hon ville veta att vi kom hem innan hon kunde somna. För direkt när mamma och pappa hade åkt så fick hon lite välling och hon bara slockande. Lilla gumman.

Nu har Thea och jag precis ätit frukost, bara mitt kaffe som ska drickas upp. Sen får det nog bli en dusch. Lite senare ska vi till mamma och pappa för att äta lite mat :)

Ha en bra dag mina läsare :)

Ps. Jag ska slänga min förbannade datorn i golvet nu. Gaaah, jag vill ha en ny!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0