En rätt så bra tisdag.

Idag blev det inga tårar när Thea lämnades på dagis. Hon stod till och med och vinkade och gjorde slängpussar till mig när jag gick.
Sen var det dags för skolan. Första lektionen var ju den tråkigaste...matte.
Men sen var det dags för Engelska och idag hade vi skrivning, som jag var klar med efter 45 minuter. Så jag fick gå hem..skönt med 1 timmas paus innan svenskalektionen som också gick bra. Där skrattades det och pratades för fullt.
Nu sitter jag här med min kaffekopp och Thea tittar på JellyJam..nåt program på Boomerang. Snart dags för Bananer i pyjamas (Animerade)
Nehe, jag ska strax läsa lite i en bok som heter "Kriget är slut" av Morgan Alling. Väldigt bra faktiskt. Ska ha läst den och en till tills 28 november ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0