Fredagskväll

Då var fredagskvällen över här hemma.
Denna dag har det hunnits en hel del. Marcus har städat hela lägenheten. Nu kanske ni undrar varför bara han städat?
Han sa faktiskt till mig att inte hjälpa till, så medans han städade så tog jag hand om Thea.
Sen kom Marcus pappa hit med MASSA gosedjur till Thea. Tror ni hon blev glad? Svar: Ja!
Sen så gick vi ner på stan med Emelie och Rolle. Där handlades det presenter till Ylva.
Efter det så åkte Marcus med dom och handlade och nu ikväll har han gjort smörgåstårtor till firandet imorgon.
Nu började Dobidoo så jag ska äta lite vindruvor och mysa i soffan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0