Lilla lilla Thea

Dagen igår var sådär. Thea hade 38,8 i feber och hon var mest på myshumör.
Men natten. Runt 23.00 vaknade jag av att Marcus väckte mig och sa att Thea har 40,7 i feber och att hon bara frågar efter mamma. När jag kommer in så börjar hon spy. Så då duschade vi av henne. Sedan la vi henne igen och hon somnade direkt. 10-15 minuter senar vaknar hon igen och spyr, så ännu en dusch, och för mig med eftersom jag höll henne när det hände. Efter att Thea duschat och jag duschat hade hon 39 i feber så då gick det ju äntligen ner. Men jag bestämde mig ändå att sova på golvet brevid henne. Så ni är vi vakna. Thea har 39,6 i feber och sitter just nu och äter välling. Får ta oss ner till apoteket sen och handla Ipren supp. Ska vara bättre för hennes ålder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MammaTillThea

Mitt liv som mamma och sambo.

RSS 2.0